Recenzie (12)
Chlap - Amnézie (2022) (epizóda)
Normálně se do komentářů nepouštím, ale toto bylo utrpení a ani jsem ten první díl nezvládla dokoukat... Sakra, to co bylo?? Všem, co tu dali víc jak jednu hvězdu doporučuju alespoň jeden díl slovenské varianty, protože ta je asi tak o minimálně deset levelů jinde. Tam se dá na toho "chlapa" aspoň koukat :) Ale toto fakt neeeee.
Černobyl - Vichnaya Pamyat (2019) (epizóda)
11/10 👍👍👍👍
Pre vtáčikov (2000)
I love Pixar :o)
Dvaja v tom (1995)
Strašná komedie... nejhorší role Hugha Granta, jakou jsem kdy viděla... Nejspíš jsou dva druhy humoru a tenhle já absolutně nechápu, protože mě v tom filmu nepřišlo vtipného nic a zasmála jsem se asi tak jednou....
Kráľova reč (2010)
Typická Anglie. Žádný smích, žádné emoce, city.. Věčně kamenné tváře. V jakémkoli jiném filmu by mi to nejspíš vadilo, ale tady to bylo jen podtržením dokonalosti. Pro mě nejlepší film s Colinem Firthem. Neumím si pro hlavní roli představit někoho lepšího. Shit,shit,shit.....fuck,fuck, fuck..... a kdo se na to bude dívat v češtině, je kulturní barbar.
Cena medu (1986)
Velmi silný a dojemný příběh, jehož děj se odehrává z větší části v nemocnici. Skutečné přiblížení toho, jak to chodí.. věci se nazývají pravými jmény..a přesná ukázka toho, že čím více se snažíte a chcete pomoct, tím více klacků pod nohy vám padá.. Hledání včelaře bylo sice zdlouhavé a dalo se zkrátit - ale vždyť v tom byla ta pointa. Pro někoho sice nudná zápletka, ale já jsem z toho cítila to zoufalství, tu beznaděj, která tam cítit být měla.. Pro někoho obyčejný a nudný příběh o záchraně chlapce, pro mě jako zdravotníka.. perfektní.
(K)Lamač sŕdc (2010)
Celkem "slušná" romantická komedie, kterou úspěšně zavraždili hlavní postavy... Se zavřenýma očima 3*
Príšerne nahlas a neuveriteľne blízko (2011)
Hodně silný emotivní zážitek pro mě byl tento film... S jasným plánem útočí na vaše city a vyždímá vás jako citron. Na slzy to pro mě nebylo.. ale když se z němého starce pomalu klubal Oskarův dědeček, pravdaže jsem k tomu neměla daleko. Možná by se to dalo tak aspoň o dvacet minut zkrátit, protože chvílemi už to bylo trochu otravné, ale i tak to má u mě jasných 5*
Pevnosť Boyard (1990) (relácia)
Luxusní soutěž... Celé dětství mě dokázala vždy připoutat k televizi... Nádherný soundtrack - ta hudba ve mě dokáže vyvolat hrozně milé a příjemné vzpomínky a pocity.. 5* pro Koulaka.
Temné vzpomínky (2008)
Nebýt Craiga Davida, tak po tom filmu asi neštěkne ani pes..Nuda, nuda, nuda, oživení v podobě výbuchu miny, a zase nuda, nuda.. Celkově obyčejný, nic moc zajímavý příběh jedné vyhaslé hvězdy. Ale za Bonda 3*