Recenzie (815)
Tajomný muž (2012)
ten kto videl uz 700 filmov je zcasti akoby uz nudny divak. nic ho neprekvapi a vsetky filmy uz opisuje s prehnanou kritikou. aj pre takychto divakov je tento film osviezenie. aj kamera a technika filmu je skvela.
Lovci gangstrov (2013)
vydarena gangsterka, kvalita. neni to nic pre hostorikov a tych co v tom chcu sledovat presne historicke udalosti. je to zabava, film na putave pozeranie.
Jack Reacher: Posledný výstrel (2012)
super kamera, svetlo, . klasika amerika. prve dve tretiny su zaujimave, potom sablonovy tipicky americky koniec.
Janíčko a Marienka: Lovci čarodejníc (2013)
titpicky americky trapas. ak to budete pozerat s komedialnym nadhladom ok. rotacny gulomet v 16.storoci. dobru zabavu prajem.
Nemilosrdní (2010)
je to v poho film. necakaj bojove sceny, je to inak ako bojovo ladeny film. skor do teenage vztahov vo vojne. pekne natocene, good music.
V tieni (2012)
pochmurny, dost strojeny film , s nerealnymi postojmi a situaciami. ale v podstate skvely scenar, z ktoreho by gaumont studio urobil prvotriedny film.len kvoli silnemu posolstvu v uplnom zavere sa to neda viac ohodnotit.
Zrodenie hrdinov (2013)
vo filme je uplne novy typ nemeckeho tanku. noo mali by si to pozriet vojensky historici, doteraz nikto o takom nemeckom tanku nevedel. :)))) nula bodov. po prvych 15 minutach, neviem kto vydrzi to pozerat a nepretacat rychlo dopredu..
Kráľovská aféra (2012)
no asi az ked by to potvrdil historik, by som uveril ze to bol realne natoceny pribeh z danska. presvedcive, trochu pochmurne, zaujimavy film. poctiva kamera, svetlo. vsetko na urovni.
Lov na zabijaka (2012)
dobry scenar. a pozrite si ako ho vie spackat slaby reziser. nizkoropoctak...kto mi vysvetli co ale v tom filme robil Cuba Gooding Jr
Z hrdze a kosti (2012)
neni o com. ludsky pribeh, silne napisany..natoceny. hodnoty. ziadna nuda a filozofovanie.