Recenzie (814)
Stážista (2015)
kraasne ..pohladi dusu. nereiste realitu biznisu...lne t pozerajte a pohladi vas to
Legendy zločinu (2015)
bezchybne natocene, ale nebavilo mato. par scen good.
Batalión (2015)
skoro ****, velmi zaujimava historicky malo znama zalezitost. dost prepracovane aj co sa tyka bojovych scen.
Suburra (2015)
spickova hudba. atmosfera. originalita spracovania. prepracovane. trochu sa pytate iba preco iste najvacsie zvierata nemaju ochranku..ale inak bez chyby.
MI-5: Vyššie dobro (2015)
cez internetovu kaviaren zkopiroval servery MI5, za 11 sekund. !!!! v takej naivnej scene to uz vypinate. a bolo tam toho vela..absurdnosti, ktore moze zozrat iba 14 rocneee teenage.
99 domovov (2014)
magneticky putavy kusok. ani nerozmyslate kde je hranica reality posunuta, ale kazdy vie ze tieto hrozne veci sa stali. slabo uveritelne je iba to ze by sef nevycitil tu jeho dobrotivu dusu. vyborne celkovo, zazitok.
Sedem zhavranelých bratov (2015)
zle farby, ziaden moovie efekt. par amaterskych hereckych vykonov. ale inak sviznee, a aj zabavii. skor moderne , nema to auru tej doby.
Malý princ (2015)
tolko lasky..par slz a aj fun. tieto vianoce uz nic lepsie nebude. umelecke..spracovanie dostane oskara. a raz za par rokov s takou lahkostou davate 5 hviezd...
Ja, Frankenstein (2014)
scenar je na ****, inak je to castoako poc.hra ale dobreeee, urcite pozri!..
James Bond: Spectre (2015)
slabe a dokaze to nadchnut iba tych, co este nevideli action film predtym. 12 rocnych?