Recenzie (165)
L'album secret de Clint Eastwood (2012) (TV film)
Schyzofrenické,rozhárané a zo žurnalistikého hľadiska vrcholne neprofesionálne.Ak idem robiť dokument o jednej z najuznávanejších persón v histórii filmu a nechcem sa strápniť na doživotie,nemôžem to celé postaviť na rozhovoroch s ľuďmi,ktorí majú z nejakého dôvodu na majstra spadeno.Bývalé manželky a milenky,odvrhnutí priatelia,či inak ukrivdení ľudkovia,ktorým Eastwood počas svojho dlhého života skrížil cestu.Verím im,že sa cítia nahovno a že to zo seba potrebovali dostať,ale všetko by malo mať svoje pravidlá.Tento dokument je skutočne veľmi,veľmi,veľmi nevhodný.
George Michael: Freedom (2017) (TV film)
Opäť som si bolestne uvedomila skutočnosť, že tu už nie je.Pekný dokument,hoci ani zďaleka nehovorí všetko.
Ingrid Bergmanová - zpověď (2015)
Žena,ktorá k svojmu životu nepotrebovala korene,obmedzujúce jej slobodu.Žena,ktorá sa odmietla zžiť s konvenciami svojej doby a nechala sa viesť inštinktom.Žena bez domova,ktorej domovom bol celý svet. Neuveriteľné,čo všetko sa človek prostredníctvom takýchto dokumentov dozvie.A toto je,priatelia,vskutku skvostné dielko,zasluhujúce si pozornosť nielen nás,verných fanúšikov a obdivovateľov Ingrid Bergmanovej.
James Stewart a Robert Mitchum - dve tváre Ameriky (2017) (TV film)
Toto nebol ani tak portrét dvoch hollywoodskych legiend,ako skôr obraz Ameriky na pozadí vojnových a politických udalostí 20 storočia.Pre mňa je tento dokument bolestným sklamaním, zvlášť preto,že som sa ho nevedela dočkať.
Babadook (2014)
Jediné desivé na tomto filme bolo to otrasné decko a predstava,že by som sa o niečo tak hnusné a nesympatické musela starať.
Uloupené šperky (1931)
Veľmi vzácna a ojedinelá príležitosť vidieť aspoň na pár krátkych sekúnd mladého Douglasa Fairbanksa juniora.
Honba na vraha (2015)
Vtákovina na n-tú.To je človeku až ťažko pri srdci keď vidí tak skvelých hercov,ako sa pitvoria v tak úbohej a nelogicky pôsobiacej fraške..Ani neviem,za čo dávam tú jednu mizernú hviezdičku.Z úcty k Sirovi Hopkinsovi?No zrejme len preto.
120 tepov za minútu (2017)
Film o AIDS z perspektívy HIV-pozitívnych politických aktivistov som ešte nevidela.Nekonečné čakanie na titulky sa mi ale vyplatilo.Film je zaujímavý hneď v niekoľkých aspektoch, predovšetkým čo sa týka hĺbky,do akej sa tvorcovia púšťajú vrámci svižných a siahodlhých dialógov,neberúc pritom ohľad na diváka a jeho trpezlivosť.Jednotlivé postavy spoznávame len povrchne prostredníctvom debát,výraznejší charakter však nadobúdajú len dve a aj to po dosť dlhej dobe.V celej 140 minútovej stopáži niet jediného momentu,ktorý by aspoň čiastočne odľahčil závažnosť danej témy.Tak,ako sa film začína-pálčivou,takmer utopistickou snahou zopár aids-om nainfikovanych intelektuálov zmeniť vo svojej krajine osvetu a informovanosť v súvislosti s chorobou, ktorá ich jedného po druhom zabíja,tak sa vlastne i končí. Ak by som tu mala hodnotiť len konanie či zmýšľanie postáv, tvoriacich akúsi polomilitantnú komunitu nakazených,potom by som musela byť oveľa prísnejšia.V tom sa,myslím,zhodnem s viacerými,ktorí tento film videli.Ja však hodnotím film ako taký,v opačnom prípade by som musela zmeniť päťhviezdičkové hodnotenie nejednému kvalitnému filmu.
Cobain: Montage of Heck (2015)
Oh my God.....Slzy mám až v pupku.Milujem všetko,čo sa len mihlo okolo Grounge,Nirvanu nevynímajúc.Tento dokument je dokonalý.Nádherný.Skvostný.Curt Cobain forever.....
Don't Hang Up (2016)
Výborný slasher s pomerne originálnym námetom.Dlho som nič tak dobré v tomto žánri nevidela.Obidvaja chlapci hrali viac než dobre.Odporúčam.