Recenzie (193)
S tebou ma baví svet (1982)
Veselohra století nikdy. Ti lidi tam vůbec nejsou přátelé.
Bledé modré oko (2022)
Bylo to v pohodě a konec to posunul ještě výš.
L. A. - Utajené skutočnosti (1997)
Naprostá špička
Zaklínač: Pokrevní pouto (2022) (seriál)
Takový propadák, jak to vypadá ze zdejšího hodnocení, to zase není. Na 5/10 to vytáhnu. Xena a Herkules na krásnějších lokacích a s o kousek lepšími bojovými scénami.
Krakonošovo tajomstvo (2022) (TV film)
Po dlouhý době pohádka, která se mi líbila, ale vkus slečny nechápu.
Na nože: Glass Onion (2022)
Slabší 4, silnější 3? Jednička lepší, tady to bylo super rozjetý, ale to finále bylo až trapně slabý.
Wednesday (2022) (seriál)
Fantastická Jenna Ortega. Ubral bych teenage romance, ale i tak dávám plnou palbu, Wednesday je láska na celý život.
Strážcovia Galaxie: Sviatočný špeciál (2022) (TV film)
Já se teda docela dojal. Lepší než 4. Thor, asi tak 800x
Enola Holmesová 2 (2022)
Je to v pohodě. Čekal jsem 3* a dostal jsem 3 hvězdy. A pokud jde o Moriartyho a Watsona, takhle to prostě Netflix má. Henry super, Millie v pohodě.
Škola dobra a zla (2022)
Není to úplně špatný, což je vlastně příjemný překvapení.