Recenzie (193)
Zaklínač - Rodina (2021) (epizóda)
Tak tohle bylo bohužel velké wtf
Zaklínač - Série 2 (2021) (séria)
Z první série jsem byl nadšený a ano, vím, že knížka nejde adaptovat úplně přesně. Ale sakra, vždyť tady je vymyšlený snad celý děj. Proč? Proč měnit něco, co výborně funguje? Jestli scenáristka chtěla vytvořit svůj vlastní svět a dílo, nemuseli kupovat práva na zaklínače. Zůstává jen výborný Cavill a povedené souboje.
Jedného dňa, možno (2008)
Ten život, co.
Eternals (2021)
Pro mě velice příjemné překvapení. Marvelovka s přesahem. Jednání všech aktérů, na jakékoli straně, se dá vlastně chápat. Výborný.
Hľadám Amy (1997)
Dlouho jsem byl na plném hodnocení, ale co Ben Affleck předvedl s tou trojkou absolutně nedávalo smysl. Finále pak zase v pohodě. Rozporuplné pocity.
Annie Hall (1977)
Ze života.
Letuška (2020) (seriál)
Je to docela fajn, ale těžko se fandí hlavní postavě, která šíleně chlastá při boji o život/svobodu a chová se jako úplná kráva.
Mortal Kombat (2021)
Asi jsem měl přílišný očekávání. Na 100 let starou jedničku se to bohužel nechytá a zahraný je to teda strašidelně. Potěšil Scorpion a Sub Zero, pár fatalit a Kanových hlášek. To je vše.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Slabší 3. Koukat se na to dá, čekal jsem to horší, ale Snyder je prostě pozér a já mu to nežeru. Možná kdyby hodinu, hodinu a půl vystříhal a já nemusel sledovat nekonečné zpomalovačky krčení čela, stání na molu apod, u kterých jsem si vzpomněl na Cimrmanovy živé obrazy, ale takhle ne. Hlavní 4 herce mám vlastně rád, ale hrát neumí bohužel ani jeden, nemluvě o Flashovi a Cyborgovi. Neni to zlý, ale kdokoli tomu dává 5 hvězd, nemůže být příčetný.
Falcon a Zimný vojak - Nový svetový poriadok (2021) (epizóda)
Sebastian Stan výborný, efekty lepší než ve Snyder Cutu.