Recenzie (191)
Fallout (2024) (seriál)
Hry neznám, nečekal jsem nic, dostal skvělou zábavu.
Hra o trůny - Deště Kastameru (2013) (epizóda)
Dokonalost.
Duna: Časť druhá (2024)
8. Nejlepší film všech dob? Pán prstenů nové generace? To jste asi zbláznili ne? Na stejným levelu jako jednička. Není to špatný film, ale osudovost spíš vtipná a akce? Finální bitva asi dvouminutová. 92% je čistý šílenství.
Gentlemani (2024) (seriál)
Film je za dokonalost, tohle je asi objektivně blíž ke 4* než k 5*, ale uznávám, že u Ritchieho neumím být úplně objektivní
Mladá dáma (2024)
Musím říct, docela svěží a originální film.
Vladárova nová tvár (2000)
Dokonalá komedie.
Temný prípad - Part 6 (2024) (epizóda)
WTF. Ztracených pár hodin času pro nic.
Temný prípad - Part 5 (2024) (epizóda)
Detektivní linka je slabá, ale atmošku tomu upřít nemůžu.
Temný prípad - Part 4 (2024) (epizóda)
Není to špatný, ale bohužel do "true detective" to má společného fakt málo. Jsou to spíš Velmi křehké vztahy a Rodinná pouta šmrnclý duchařinou
Hrozba z temnoty - Hammer of the Gods (2010) (epizóda)
Famózní Gabriel. Jedna z mých 3 nejoblíbenějších postav.