Obľúbené filmy (10)
Láska nebeská (2003)
Velmi emotivní zážitek. Brečela jsem i se smála. Naprosto výborný film, a nejen o Vánocích.
Prepadnutie v Pacifiku (1992)
Absolutně nejlepší akčňák a nejen proto, že Seagala fakt můžu. I po letech mě to fakt bere... Navíc dobrý výběr hudby, Hendrixova vypalovačka a pohled na loď obsazenou samýma záporákama - dobrý! Jen ten český hlas Eriky Eleniak byl na mě moc "umečený". Možná proto, že je tam tak trošku za hysterku.
Skús ma rozosmiať (2011)
Ide len o sex (2011)
Justina jsem nikdy moc nemusela, nemohla jsem si z paměti vymazat ty jeho homopísničky. Ale tenhle film, to je naprostá paráda. Bavila jsem se od začátku do konce. Při prvním shlédnutí, i při tom desátém. A budu se s tímto filmem ráda bavit zas.
Prázdniny (2006)
Hitman (2007)
Podfu(c)k (2000)
Nabiť a zabiť (2006)
Dobrý příběh, dobře zahrané, dobré hlášky. Skvělá hudba. Musím to sledovat stále znovu. Co na tom, že už to znám zpaměti? :) ...Proč mu říkají rabín? Protože JE rabín.
Niekto to rád blond (2004)
Z nějakého důvodu je tohle oblíbená komedie celé naší rodiny. Není to bůhvíjak intelektuální film, ale jako oddychovka je to vážně super. Bratry Wayansovy fakt můžu a navzdory tomu, že většina uživatelů film zahrnula kritikou, já se na něj podívám vždy s nadšením.
Príbeh o rytierovi (2001)
Naprosto luxusní film, kde vedle slaďouška Heathe Ledgera absolutně exceluje Paul Bettany. Sleduji minimálně jednou za čtvrt roku a navíc zásadně v originálním znění, aby ten jeho "Uuuuuuulrich" vynikl co nejvíc.