Recenzie (213)
Ada (2021)
Máš má ovečko dávno spát... Po skandinávsku.
365 dní: Ten den (2022)
WTF?!²
Morbius (2022)
Venom 2 byl ještě větší dno, takže tohle nemůžu hodnotit stejně. Leto to celý tahá nahoru svým herectvím a Smith očividně věděl do čeho leze, takže je over the top a užívá si to.
Zaklínač - Série 2 (2021) (séria)
Dost mě srala už první série, takže nejsem překvapen, že druhá dopadala ještě hůř...
Spider-Man: Bez domova (2021)
Objektivně bych dal spíš čtyři, protože první hodina a půl se docela táhne, ale za ten fan servis a z nostalgie vidět starý známý za pět.
Dokonalé repliky (2018)
Námět super, provedení katastrofa.
Polibek upíra (1988)
I'm a Vampire!
Misia na Mars (2005)
Jen za POV scénu jinak je to sračka co s DOOMem má společný jen pramálo.
Mezi světy (2018)
Ta zápletka musela vzniknout na slušným tripu, ale díky Nicovi je to funny af.
Králi videa (2020)
Tu dobu jsem nezažil, ale je to rozhodně zajímavý pohled na fenomén rychlodabingu, který tady byl když nebylo na výběr.