Posledné recenzie (57)
Krstný otec III (1990)
Mám 3 díl rád ale možná by bylo lepší kdyby nikdy nevznikl....pokud by nebyl spojován s Kmotrem I a II možná by obstál daleko líp.Mimo to je to skvělý film ovšem chybí mi tu prostě Tom Hagen a nějaká ta atmosféra která byla u I a II dílu...nějaké herecké výkony jsou otřesné ...Al Pacino hraje jako vždy skvěle
Django znovu útočí (1987)
Popravdě sice je to oficialní pokračování ale s Djangem krom jména a ...ehm strojní pušky? To nemá nic moc společného....vlastně přemýšlím jestli se tomu dá vůbec říkat western...tohle je prostě Rambo z wishe..
Pán času (2005) (seriál)
Tak po tolika letech odříkání jsem svolil a koukl na část tohoto seriálu a podle mého je to strašně mid a u první serie jsem občas přemýšlel že radši půjdu sledovat ulici.2 série tam to asi trošku zachranil Barty Skrk junior ale pořád je to stejně mid a humor který jde uplně mimo mě.