Recenzie (169)
Wolverine (2013)
Joj to bylo zklamání jako hrom ...
Vzbura v Seattli (2007)
Osobně si myslím že ty 2 "fuckovací" pronesené J. Carpenter jsou tam pro fanoušky DEXTERa .)
Freddy proti Jasonovi (2003)
Nejvyšší hodnocení - za to že jsme se toho dočkali ...
Sweeney Todd: Čertovský holič z Fleet Street (2007)
Tohle jsem nějak nepobral - asi nejsem "muzikálový tip"
Vivat Amerika! (1996)
Celkem slabé - ale jako jednohubka na podívání s kamarády stačí - ty kamarádi jsou nutný abyste se měly jak zabavit v pasážích mezi jednotlivými mordy, k ukoukání to moc není. Doporučuju jen fanatickým vyznavačům hororů, ostatní nechť se vyhnou obloukem a ušetří si hodnocení odpad!
Smrť na diaľnici (2004)
Pod dojmem nedávného skouknutí DUELu a THE CAR - musel jsem přispěchat i tomuhle dílku, které sice postrádá logiku - místy bohužel i tu filmovou ale vcelku dobře se na něj kouká. Zpracování - i možnosti technické jsou oproti zmíněným dvěma starším bratříčkům o nějaký ten kiláček vpředu - přesto to nepomáhá a tohle zůstane jen dobré "béčko" a starý dobrý DUEL i po letech vítězí. Pro milovníky "car crash" je to ale poviné skouknutí, něco pozitivního - design auta je povedený :)
Auto (1977)
Filmů kde se zabíjí autem je jako šafránu tady se jedná o f ajn 30 let starý kousek, bohužel celkový dobrý dojem sráží "velké finále" ale jinak se na to moc pěkně kouká. Vzhled autíčka mi trochu připomínal to z HIGHWAYMEN, ale odpřísáhnout to nemůžu - jinak tyhle filmečky sou si podobný celkem rychlý start - ale do finále se jen tak dohrabou, abychom si řekli - a to je jako všecko ?
Eliška má ráda divočinu (1999)
Po shlédnutí - doslova skrz prsty - jsem si vzpoměl na jiný český film: Proč?
Priepasť (1989)
Nezapomenutelná klasika - kterou kazí snad jen ten E.T.-ovský konec.
Pokrvní bratia (1999)
BBBOOOMMMBBBAAA