Recenzie (4 223)
Deň víťazstva (2006)
Nudné, zdlouhavé, lacině natočené s minimem akce a bez žádného gore, tak to u mě absolutně nemůže vyjít pozitivně. K hercům jsem si nenašel žádný vztah, bylo mi tedy i fuk jak film dopadne. 30%
Deo pon (2015)
Solidní inteligentní a napínavý thriller. Představte si, že vám zemře žena a za rok v onen den vám zavolá na telefon ? !! A vy máte jedinečnou šanci změnit budoucnost vaší ženy! Od téhle chvíle začíná vcelku strhující napínavá podívaná plná zajímavých zvratů, detektivního pátrání a slušného rozuzlení s jedním fightem v závěru. Překvápko. 75%
Salinuiroe (2015)
Film se až zbytečně snaží si hrát na něco více než je, což mu škodí. Příběh mi přišel jednak nezajímavý a přehnaně překombinovaný, ale našel jsem si zde i plusy. Záporák je super, jehož neustálý úsměv je silně provokující a masakr v nemocnici je silným momentem filmu. Na debut je film vizuálně slušný a příliš nenudí, ale na 4* to nestačí. 60%
Predvolebné sľuby (2012)
Největším plusem je cásting solidních komediantů, ale příjde mi, že film šlapal pouze na půl plynu. Párkrát jsem se zasmál a nenudil jsem se, ale vzhledem k tématu a hereckých ES se dalo vytřískat mnohem víc, nicméně útok na dítě či psa bylo docela over the top. 60%
Hotel Rwanda (2004)
Byť to nebyl úplně můj šálek kávy, nenudil jsem se. Příběh zaujme, hlavní postavě divák fandí a všudy přítomná atmosféra je dusnější než teplota v Africe. 75%
Bratia z donútenia (2008)
Adam Mckay a Will Ferrel opět spolu a šlape jim to parádně. Skvělý námět o dvou dospělých flákačích, kteří jsou nuceni žít pod jednou střechou po svatbě svých rodičů. Od téhle chvíle začíná hra naschválů, podrazů a různých vychytávek, které dokáží slušně podráždit bránici. Místy doslova až triviální humor, ale zde fungoval náramně. 80%
Týždeň bez záväzkov (2011)
Tyhle komedie mám velmi rád. Jsou ze života, obsahují moudra i rady a také dokáží skvěle bavit slušnými gagy. Bavilo mě to, smál jsem se, chci to vidět znova. 80%
Rýchlo a desivo: Šialené preteky (2006)
Adam Mckay je vcelku slušný režisér komedií a hezky mu napomáhá Ferrel, který je kdykoliv pro něj k dispozici. Nejsem fanoušek nascar závodů, tedy tahle zápletka mě příliš nezajímala, ale potěšil Cohen v roli teplého Francouze a najde se zde pár slušných hlášek, ale ta stopáž je zbytečně na komedii natažená. 60%
Swordfish: Operácia Haker (2001)
Film už jsem viděl dávněji. V pořádku thriller o hackerství. Výborný John Travolta, Hugh Jackman i Halle Berry. 65%
Muži na zabitie (1998)
Čekal jsem více od oblíbence Fuqui, který do svého akčňáku nalákal hvězdu HongKongu Yuna-fata Chowa. Má to sice slušné tempo, ale film působí velmi béčkově a krom slušných přestřelek toho moc nenabídne. Devadesátkový béčkový standart, který dnes oslní málokoho.60%