Recenzie (28)
Zpátky se Sobotou (2012) (seriál)
Čtyři hvězdy jsem dal za díl s Natašou Gollovou a Alešem Cibulkou
Místo zločinu Plzeň (2015) (seriál)
Dal jsem 4 za 6. díl o biofarmě s Martinem Hoffmannem. Ty předchozí díly byly trochu slabší.
Rosamunde Pilcher - Dokonalý život (2015) (epizóda)
Eileen Atkins a Caroline Katz si vždy uhrají své, takže 4 hvězdy. A celý příběh je kupodivu dost uvěřitelný...
Spletenec (2009)
Čtyři hvězdy za výkony herců, hlavně Davida Hewletta (toho mám rád) a Delphine Chanéac (tu jsem dosud neznal).
INSTINKTY Jaromíra Soukupa (2017) (relácia)
Líbí se mi to, díl s pány Czendlikem a Šlachtou byl výborný. Pan Soukup dokáže tématicky spojit dva zcela rozdílné lidi a navíc to řídit neagresivně. Tak si představuji práci médií ve 21. století.
Četníci z Luhačovic (2017) (seriál)
Zpočátku mi to moc nešlo, ale pak se to hezky rozběhlo a řekl bych, že to Humoresky v mnohém předčí, nejsou to takoví supermani. Zastyděl jsem se za svůj původní pesimismus a dávám 5 hvězd. Doufám, že to nebudu muset změnit.
Čínska štvrť (1974)
Škoda, že to mělo tak nepochopitelný a nelogický závěr. Zabít ruční pistolí někoho na takovou dálku zezadu v jedoucím autě je zhola nemožné a vůbec, ty osoby se na titulkovém místě sešly násilně jen proto, aby to mohlo takto skončit. Jinak bych hodnotil lépe (kdyby to skončilo o 5 minut dřív).
Dni skazy: Koniec sveta (2005) (TV film)
Tři hvězdy za Andreu Lui a Rachel Skarsten, jinak by to bylo stěží na jednu...
Operace mé dcery (1986)
Za Janu Šulcovou, ta nikdy nezklamala
Peklo s princeznou (2009)
Některé filmy mohu hodnotit až po druhém shlédnutí. Někdy je přehodnotím. Peklo s princeznou se mi napodruhé opravdu líbilo. Já prostě ujíždím na tom, když si herci užívají svůj výkon. Mádl, Postránecký, Vydra, Pecha, Nárožný a hlavně Betka Stanková, to byly supervýkony! Pak nehledám ve scénáři mimořádné kvality ani mimořádná sdělení. A pokud hudba příliš "neotravuje", je to jen bonus navíc.