Recenzie (179)
Arakain: 20 let natvrdo (2003)
..naprostá lahůdka !!! ..tohle prostě žeru !!! :-)
Oceľová päsť (2011)
..povedlo !!! :-) ..připadal jsem si jak malej kluk ... :-) ..zíral jsem z otevřenou hubou a fandil :-)
Aleš Brichta: 50 Tesla Arena: Live (2009)
..naprostá spokojenost !!! ..Aleš Brichta 100% !!!
Muži v čiernom 3 (2012)
..bavil jsem se a místy to byla naprostá lahůdka !!! ..pár hlodů mě fakt dostalo k slzám :-) a to na komedie moc nekoukám, dnes 89% :-)
Okresný prebor - Posledný zápas Pepika Hnátka (2012)
..trochu slabší jak seriál, ale přesto dávám čtyři hvězdy :-) má to své kouzlo :-)
11-11-11 (2011)
..no co, viděl jsem už i horší :-) ..a teď jdu na panáka ..
DinoCroc (2004)
..levné a moc umělé :-( škoda, monstra mám rád, ale tady se to nezadařilo...
Chrobák (2006)
..brouk, bug nebo chrobák :-) ujetý to bylo slušně, ..já jsem trubec ..královna :-) ..mě poser :-) 64%
John Carter: Medzi dvoma svetmi (2012)
..skvělé a můžu říct znova, prostě skvělé !!! dávám plnej počet a palec nahoru :-)
Posvátné území (2009)
..trocha napětí ale jinak nic moc :-(