Obľúbené seriály (10)
M.A.S.H. (1972)
U MASHe, není třeba moc co psát. V kostce: MASH je seriál, na který se můžu kouknout kdykoliv, který mě nikdy neomrzí a u kterého se budu vždycky smát, bavit i brečet, zkrátka je to seriál, který je pro mě nepřekonatelný a věčný...
Krajné medze (1995)
Vynikající seriál, který srší originalitou a skvělou atmosférou na všechny strany.
Simpsonovci (1989)
Věřte nevěřte (1997)
Ženatý so záväzkami (1987)
Pro mě klasika, která velmi vtipně glosuje ideál manželského soužití a rodiného života vůbec. El Bunda je prostě borec jak má být. Prototyp flákače, ochmelky a smolaře :-). Co víc si přát.
Záhada hlavolamu (1969)
Jelikož jsem jako malý zbožňoval knihy o RŠ, komiks a vůbec všechno co s nimi souviselo, je pochopitelné, že mi sedl i tento seriálek. Povedlo se v něm zachytit onu skvělou atmosféru, která je pro RŠ příznačná.
Mladé ninja korytnačky (1987)
Stará láska nerezaví :-)
Kriminálka New York (2004)
Další z mála seriálů poslední doby, co mě zaujal. Určitě to bude tím, že je zde obsazen Gary Sinise, kterého považuji za nadrůměrně dobrého herce.
Hospoda (1996)
Hospoda rozhodně není špatným seriálem. Její dobré herecké obsazení a lidové prostředí české knajpy z ní dělá ideálního představitele mainstreamové zábavy. I když jsou zde zřetelné slabiny a některé díly stojí za starou belu, přesto je Hospoda vzhledem k počtu dílů celkem dobrým počinem a některé části jsou prostě perfektní a vtipné...