Recenzie (3 294)
Zranitelná srdce (2022)
Klasická průměrná romanťárna.
Thor: Láska a hrom (2022)
Až na tu černobílou část to bylo super.
Mimoni 2: Zloduch prichádza (2022)
Jako vždy vtipná podívaná, i když myslím, že už jsem na tohle trochu stará.
Kráľovné kupónov (2021)
Klasická americká komedie, kde Vince Vaughn zrovna neexceloval. Nicméně obě hlavní aktérky byly super.
Chernobyl: The Lost Tapes (2022)
Ztracené záběry byly sice super, nicméně tomu chybělo více emocí.
The Gray Man (2022)
Chris Evans tady snad zastínil i Ryana. A to je co říct. Navíc záběry z Prahy jsou srdcovka.
Buzz Lightyear (2022)
Nejsem si úplně jistá, že bylo nutné dělat film o Buzzovi, ale budiž.
Bob's Burgers vo filme (2022)
Celkem zábavné, nicméně bez té hudební části by to bylo mnohem lepší.
Monsterproces (2022) (TV film)
Slováci prostě neumí točit nic.
Ta dívka z fotky (2022)
Příběh potenciál má, nicméně zpracování je dost chabé.