Recenzie (166)
Buď chlap! (2023)
To bylo fakt slabý... Funkční foťák a suché oblečení po koupačce v řece apod...
Docent (2023) (seriál)
Až na tu scénu, kdy vrah nenápadně láká paní policajtku domů, to bylo slušný
Pickupeři (2023) (seriál)
Wtf? 🙈
Hádkovci (2022)
Tohle se fakt někomu líbí?
Superžena (2022)
Aneb reklama na Starobrno 😅
Želanie k narodeninám (2022)
Pěkné záběry z Brna, až na ten pražskej nádr 😀. Škoda hereckého obsazení kvůli tak trapnýmu ději...
Sex (2020) (seriál)
Docela zdlouhavý. Aspoň že hudba byla výborná.
Psie veličenstvo (2019)
Ten sexisticky nadrženej začátek byl fakt opruz.
Climax (2018)
Jednu hvězdu za choreografii a kameru, jinak dost bída
Genesis (2018)
Tohle mě teda nezaujalo. Zbytečně dlouhý a bez smysluplného děje. Bylo tam jen pár zajímavých scén. Čekala jsem teda víc...