Recenzie (27)
Len trošku šťastia (2006)
Co to je proboha za kravinu, aby měl člověk v životě buď jenom štěstí nebo smůlu?!
Hannah Montana - Film (2009)
High school musical nebo Camp rock mi příjdou MNOHEM horší.
My deti zo stanice Zoo (1981)
Tak tohle bylo hodně velký zklamání. Knihu jsem četla předtím než jsem viděla film a musím říct, že ten je hodně ochuzenej. Chybí tam asi tak polovina informací, které jsou všechny obsaženy v knize a celkově jsem se do děje daleko víc vcítila při čtení než při sledování. Když tak vidím ty ostatní komentáře, tak by mě zajímalo, jestli je chyba ve mě nebo kde.
Gossip Girl (2007) (seriál)
Moje seriálová závislost, jediný seriál, u kterého mám shlédnuté všechny episody! Prostě přenést se na 40 minut na Upper East Side a potají si přát být jako It Girl S, to prostě miluju! A samozřejmě ještě víc Chucka Basse. You know you love me.
Donnie Darko (2001)
Fíííííha. Tak tohle byla fakt síla. Takový typ filmů se jen tak nevidí a člověk potřebuje chvíli času, aby ho pořádně vstřebal. Také výběr herců je skvělý, Jake "to" prostě v sobě má. Na tenhle film se budu dívat pořád a pořád a nebude mě přestávat fascinovat.
Pán Nikto (2009)
Dost rozporuplné pocity.. rozhodně je to film, který stojí za shlédnutí, ale chvílemi jsem si nemohla pomoct, ale prostě mi připomínal Donnieho Darka, i když mezi těmito filmy je dost velký rozdíl. A také si nejsem jistá, jestli jsem ho úplně správně pochopila, doufám, že mi příští shlédnutí více pomůže. No a Jared prostě nemá chybu.
500 dní so Summer (2009)
Straaaašně příjemné překvapení! Prostě ne vždycky všechno v životě vyjde tak, jak by si člověk přál a plánoval. A právě to se mi na tomhle filmu tak líbí, nebojí se ukázat, že v životě není vše dokonalé. Moc se mi líbil závěr, prostě "všechno špatný je pro něco dobrý". Rozhodně se stává jedním z mých nejoblíbenějších filmů, a to především proto, že jsem v něm viděla i něco ze sebe sama. :) P.S.: Skvělý soundtrack!