Recenzie (27)
Nadaný žiak (1998)
Film je to dobrý, ale zdaleka pro mě neměl tak mrazivou atmosféru jako knižní předloha, kterou jsem si přečetla jako první.
Na vlásku (2010)
Nejmilovanější animák!
Prázdniny v Ríme (1953)
Which of the cities visited did Your Highness enjoy the most? Each, in its own way, was unforgettable. It would be difficult to — Rome! By all means, Rome.
Ja, zloduch 2 (2013)
Jedna hvězdička navíc za mimoně!
Sex v meste (1998) (seriál)
I abso-fucking-lutely love it!
Neznámy Shakespeare (2011)
Dala bych minimálně o jednu hvězdičku vyšší hodnocení, kdybych se tak hrozně neztrácela v ději a postavách a téměř v polovině filmu stále nevěděla, kdo je kdo. Jinak téma zpracované velmi dobře :)
Insomnia (2002)
Dokážete si představit, že je 24 hodin světlo jako ve dne a vy v tom máte spát? Já teda rozhodně ne.. 4,5 hvězdičky. Let me sleep..
Juno: Nezrelá na dieťa (2007)
Čekala jsem tedy víc. Přijde mi to takové moc obyčejné.
The Words (2012)
Nejlepší film za poslední půlrok! O tom, že některá životní rozhodnutí nejsou správná, ale člověk s nimi nemůže nic udělat, jen naučit se s nimi žít..a skvělá hudba.
Diablov advokát (1997)
Tak tohle je naprostá bomba! Kdyby nám o něm nepovídal ve škole ředitel, asi bych se o tomhle filmu nedověděla.. tak ještě ten samý den jsem shlédla a vážně super.. ! Člověka donutí se nad sebou zamyslet, ale ne takovým tím poučným způsobem a to se mi moc líbí. A závěr nejlepší! (Vanity..definitely my favourite sin!)