Recenzie (79)
Bohemian Rhapsody (2018)
Neskutečný, famózní.
Machete zabíja (2013)
Oproti jedničce naprostá kokotina.
Expendables: Nezničiteľní 3 (2014)
Určitě slabší, jak druhý díl, o dost slabší.
Veľký draft (2014)
Pro mě zatím nejlepší film tohoto roku. Kdo je fanouškem NFL, tak si přijde na své. Costner vynikající.
Môj dokonalý ex (2011)
Klasická romantická komedie se šťastným koncem. Dal bych 4 hvězdy, kdyby Faris ukázala prsa, takhle jen průměr, i když ve spodním prádle vypadala taky moc dobře:-)
Rozpal mě, sakra (2011)
Inteligentní komedie o šťouchnutí ptákem do nadržené teenagerky:-) Jinak moc krásná norská příroda, hned bych se tam odstěhoval.
Příběhy z temnoty (2008)
Totální nesmysl. Dialogy i oba příběhy absolutně nedávají smysl. Zbytečná hodina a půl mýho života.
Nebojte sa tmy (2010)
Během filmu jsem byl spíš napnutej než, abych se bál, ale to nic nemění na tom, že je to průměrnej lekací film. Škoda, že tam neumřelo víc lidí:-)
12 kôl (2009)
Akční jízda, která vám nedá prostor na odpočinek, ale celkově to působí trošku béčkově. Záporák super. 3 a půl hvězdy.
Vyhazovači (2008)
Průměrný film, nic extra, 70-ti kilový "vyhazovač" a jeho příběh, jak k odvaze přišel.