Obľúbené filmy (7)
Temný rytier (2008)
Na začátku filmu filmu jsem otevřel pusu a zavřel jí až na konci, brilantní...Heath Ledger...brilantní.
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Láska nebeská (2003)
Hodně velká romantika, až mě to dojalo:-). A nejlepší vánoční píseň roku...jeď Billy.
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Z filmu emoce jen prýští a hltal jsem ho od začátku, ale poslední půlhodinu jsem ani nedýchal...fenomenální. Výborná hudba a Hardy jakbysmet. Pro mě jednoznačně film roku.
Šiesty zmysel (1999)
Konec váš totálně dostane a když se podíváte na film podruhé, vidíte, jak všechno do sebe vlastně zapadá, měl jsem husí kůži.
Sedem statočných (1960)
Nejlepší western všech dob.
Krstný otec (1972)
Kniha výborná, ale film ještě lepší.