Recenzie (4 596)
Je těžké ji zabít (2018)
Emancipovaný šikmoočko si hraje na Johna McClanea v asi padesátý variaci na Die Hard. Jak píše Laco, tak s tím rozpočtem se asi moc kouzlit nedalo, ale i tak ty likvidace protivníků působí dost amatérsky na to, že hlavní hrdinka se údajně učila od fotříka profi vojáka. Bitky postrádají jakoukoliv kontaktnost a otravný zpomalovačky a flashbacky tomu taky nepomůžou a všechny ty wtf momenty s teroristy co měly působit vtipně vyzní spíš trapně. Kdyby aspoň sundala ty kalhoty tak přihodím. Takhle pouze za 10%
Black Site (2022)
Clarke je bůh kdykoli je na scéně, ale ostatní mu to dost kazí, ale to sem asi nepíšu nic co tu nebylo řečeno.60%
Záhada havárie letu 1501 (1990) (TV film)
Tragický televizní film. Bez spádu, bez emocí a vůbec tak nějak úplně bez ničeho. pfa jakou verzi jsi viděl?0%
Rytieri (1993)
Taková postapo bláznivina kde na konstruktivní děj moc nenarazíte. Celý to vypadá jako levnější kopie Cyborga, ale bohužel míň akční a celkově míň zaživná. Pyun mě pořád míjí marná sláva.40%
Podlé zbrane (1997)
No je to hovadina jako od Pyuna chtělo by se říct. Po letech jsem si to zopakoval a nevidím to na odpad jako Laco, ale ani ne tak jako v dobách kdy se mi to kdo ví proč líbilo. No z úcty a piety k tomuto nedávno zesnulému trashákovi a, protože vím že Laca tohle moje hodnocení fascinuje nakonec tomuhle výtvoru udílím aspoň 25%
Athena (2022)
Potenciálně slušný námět se utopil v rutině a v sázce na nefunkční koncept. Škoda čekal jsem teda o dost víc.15%
Bring Him Back Dead (2022)
Marná sláva Garyho už v ničem lepším neuvidíme, ale bitky za mě celkem ok. Zdravím Laca a dávám 25%
Náhodný cíl (2005)
Je s podivem, že i vzhledem k době vzniku tu není akce ve velkém tvořena scénami ze starších filmů Nu image jak bylo v těchto letech zvykem a běžným standartem, ale to je tak to jediný pozitivum. Jinak zmatená storka kde dva vocasové kdesi v Bulharsku z nichž jeden údajně ztratil paměť putují z bodu A do bodu B s tím, že se občas zamíchají do nějaké té fádní a nezáživné přestřelky a to je tak asi zhruba všechno. No a velká přehlídka Bulharské vojenské techniky ještě z časů socialismu sama o sobě na dobrý film fakt nestačí.5%
Assailant (2022)
Casper tu hraje solidního psycháče, ale ta nevýrazná ústřední dvojice mu to kazí. Nic co by jste už neviděli.35%
Salvador (1986)
Tentokrát trochu slabší Oliver a jeho standartní politické hrátky. Tady se teprve zaškoloval před svými lepšími filmy. Ostatně například Četa je ze stejného roku jako toto. Každopádně film v rámci možností určitě táhne především skvělý Woods který si z toho udělal vesměs one man show. Jinak průměr se zvláštním zpracováním.55%