Recenzie (306)
Besnenie (2018)
Obrovská várka digitálneho hnusu v klasickom popcornovom balení.Bezpohlavný a dejovo plochý blockbuster ktorý stoji iba na Johnsonovej charizme... 50 %
Beyond the Gates (2016)
Pekne zladené retro,avšak dosť nudné.Dve hviezdy za videokazety,soundtrack a Barbaru Crampton ....
Bezmocní (2006)
Španielske horrory mam rád ale toto sa ani nedalo dopozerať.Totálna sračka!
Big Legend (2018)
Aj pri tak krátkej stopáži dokáže film miestami pôsobiť neuveriteľne zdĺhavo.No na druhej strane keď už príde na lov,odsýpa to celkom slušne.Technické spracovanie a obzvlášť kamera tu má dosť veľa nedostatkov.V mojom prípade drží hodnotenie nad vodou koniec-možnosť pokračovania teamového lovu na BigFoota pod vedením Henriksena...Z toho by fakt mohlo vyliezť riadne naložené béčko :) 50 %
Blade (1998)
Žiaden týpek neseká upírov s takým štýlom ako Wesley Snipes.Prvá a druhá časť sú moje obľúbené,no ale ta tretia je dosť prúser..
Bojová loď (2012)
Rihaňa nech radšej ostane pri spievaní debilných troj-slovných textov pre neandrtálsku Americkú vypatlanú mládež. Totálne dno!
Boogeyman (2005)
Ani jeden z týchto troch filmov ma absolútne nedokázal zaujať.Pre mňa asi zatiaľ najdebilnejšia hororová séria vôbec.
Buffy, zabíjačka upírov (1992)
Naivne teenagerské 90tkové béčko so sympatickým obsadením (Swanson,Sutherland,Hauer,Perry, Swank,Arquette),ktoré si určite nezaslúži tak nízke hodnotenie... Podľa mňa nieje na mieste zrovnávať to so seriálom,nakoľko to nieje pilot ale úplne samostatný film. 50 %
Calibre (2018)
Veľmi zručne zvládnutý thriller ktorý funguje presne ako má.Pekne a pomaly sa postupným tempom sťahuje slučka nad ústrednou dvojicou,pričom u mňa zároveň celkom slušne gradoval pocit stiesnenosti :D Chcelo by to krapet väčšiu dávku surovosti.No každopádne pecka!