Recenzie (306)
Deň vďakyvzdania (2023)
Ak by mal ešte niekto niekedy režírovať a produkovať nejake pokračovanie Vreskotu, tak jedine Eli Roth.
Griselda (2024) (seriál)
Scarface v sukni !
Vyháňač diabla: Znamenie viery (2023)
Nechcem byť kkt, ale asi je dobre, že sa tohto Friedkin nedožil.
Expres foto (2002)
Trademark milénioveho thrilleru so všetkým, čo k tomu patrí...No každopádne sa z Williamsa podľa mňa dalo vytiahnuť viac..vidieť ho v takejto úlohe je fakt (zvláštny) zážitok.
Incantation (2022)
Rozťahaná chaotická kokotina s prestrelenou stopážou a nesympatickými postavami. Jedna hviezda za pár creepy momentov. Tak debilne pozliepaný bordel som fakt dlho nevidel.
The Last Voyage of the Demeter (2023)
Batman Begins !
Strašiak (2023)
Sympatické mainstreamové strašenie bez nejakých omáčok so všetkým, čo k tomu patrí. Rob Savage horory robiť vie a Sophie Thatcher má budúcnosť...
Knižní klub zabijáků (2023)
Hlavná hrdinka je dosť nesympatický chlapec, no inak ide o celkom v pohode vykrádačku moderných vyvražďovačiek.
Černé zrcadlo - Joan je hrozná (2023) (epizóda)
Annie Murphy za plný počet !
John Wick 4 (2023)
Wick na sterodioch. Fast & Furious medzi akčnými filmami. Priamočiara účelovka s najlepším obsadením z celej série. Adkins a Skarsgård potešili.