Obľúbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Medveď (2022)
Dark (2017)
Kuchynské dôvernosti (2005)
Tento seriál je a bude moje srdcová záležitost, až do konce dní. Viděla jsem ho, už víckrát něž-li je zdrávo a vůbec se za to nestydím. Třináct dílů po dvaceti minutách nabouchaných kousavého humoru, dokonalé chemie postav, skvělého obsazení a vtipných zápletek. Neskutečně mě mrzí, že Fox seriál tak brzo zrušil, ale také jsem ráda za to, že kvalita neklesla ani o procento. Mír s tebou starý brachu.