Recenzie (348)
Dokonalá vražda (1998)
Kdekoli se objeví David Suchet bez knírku a pupku (aka H. Poirot), tak ten film mě prostě baví.
Jedna ruka netleská (2003)
Tohle je typicky český film. Už nejsou devadesátá léta, tak jsme trochu víc přemýšleli... Jenže výsledek je jen trapárna exhibujících herců
Pravidlá násilia (2007)
Gillian to tam slušelo, a to je jediné, co na tom bylo dobré. Raději bych jí viděl v nějakém "A" snímku třeba místo Jolie. Tento film je neuvěřitelně stupidní, a nechápu, že to nešlo jen na videa. Takový Americký ninja je proti tomu umělecké dílo!
Zodiac (2007)
Docela rychle jsem poznal, že to nemá cenu dokoukávat. Gyllehaal je mi silně nesympatický už z Dne poté. Pejzy pana Ruffala a jeho neustálé hulení mě také nezaujalo (já vím hippie doba, bleé), a Robert to nezachránil. Od vraždy toho taxikáře jsem opustil Fincherův svět a dobře jsem udělal.
Sám doma 2: Stratený v New Yorku (1992)
Na geniální jedničku to prostě nemá. Příliš mnoho náhod a dost zbytečné vaty.
Superbad (2007)
Chvíli jsem váhal jestli nedat *, protože to bylo o trochu lepší než Ace Ventura Junior, ale nejde to. Je to fakt trapná slátanina, kterou už nechci nikdy vidět.
Macík (2012)
Pro děti je to nevhodné, pro dospělé je to většinou trapné. (tím nemyslím to svádění prodavačky). Nicméně je to neotřelé
Výmena (2008)
Zklamání. Hledal jsem film, kde by mohla Angelina vyniknout, a opět se mi to nepodařilo. Ale myslím, že problém nebyl v ní, ale ve slabém scénáři. Zbytečně dlouhé, hodně prázdných míst. Tohle se ti teda Clinte moc nepovedlo, GranTorino o 2 třídy lepší!
James Bond: Skyfall (2012)
Slabší Bond. Nechápu, jak to mohlo trvat 2:20, uteklo mi to rychle. A ten Q, to je vtip? Vzhledem k osobnosti režiséra pro mě zklamání.
Wanted (2008)
Kostěj nesmrtelný střílí do zatáčky. Upřímně, Angelina je pěkná holka, ale akční filmy s ní stojí za starou bačkoru... nesmyslné, umělé a dekorativní. Za to Česko přidám hvězdu, když si tam zahrál i Klaus na plakátech :)