Recenzie (348)
Hviezdne vojny IV - Nová nádej (1977)
Samozřejmě myslím tu modrou barvu meče Luke Skywalkera, ještě než ho digitálně restaurovali... :)
Barbie (2023)
Zázrak jsem nečekal, a ani se nedostavil. Hvězda, za oba vtipy, které jsem nikde jinde neviděl :)
Pánsky klub (2022)
Intoši z ČSFD v recenzích nezklamou :)
Světáci (2023) (divadelný záznam)
Nejlepší reklama na notoricky známé dílo. Refresh a potvrzení toho, že původní dílo už nejde lépe natočit. Záměr? Možná, takže hvězda za odvahu
Nejlepší ženská mého života (1968)
Hláškující analog v akci, s památným "Vole!", skvělou Dvorskou a policistou Hanzlíkem, absolventem praktické školy :)
Mechanik (2004)
Bale se pro roli obětoval opravdu hodně, a v mém případě se výsledek bohužel nedostavil.
Slnečná (2020) (seriál)
Můj poslední CZ seriál :)
Superman 3 (1983)
Omylem jsem to zapnul a pořád čekal, kdy se objeví Leslie Nielsen. Ten začátek je opravdu zvláštní. Ovšem jako komedie je to docela dobré :)
Jestli se rozzlobíme, budeme zlí (2022)
Tento film měl u mě značný poměr mezi očekáváním a skutečností. * z nostalgie, přece jen to byla snad nejlepší "hillspencerovka" a oni se drželi alespoň hudebně. Jinak je to těžké zklamání, přestože herci jsou vybraní celkem dobře, klíčové byly bitky proti přesile, což se hromadnou rvačkou s cirkusáky vytratilo...
Hviezdna pechota 2 (2004)
Tohle je tak slabé béčko, že to ani Casper nevzal :)