Recenzie (217)
Vyproštění 2 (2023)
Žádný vyprošťovák se nekoná. Akční nářez roku ,jo? Tak ani ne.
Opičí král (1986) (seriál)
Sun Wu kung ,byl můj dětský hrdina. Na tu dobu pěkně zpracovaný.
Fauda - Episode 1 (2015) (epizóda)
No na rozjezd zatím žádná sláva. Tak spackanou akci na s albem kdy měli přesilu 1 proti 5 ozbrojenym ... no snad se to zlepší.
Ma Ma (2015)
Julio Medem je borec a zase mě dostal. Emočně vyždímanýho mě konec filmu vypliv do sedačky a já dumal jak to sakra bylo dobrý, smutný ,realistický a španělský.
Sisu (2022)
Lepší než Krev a zlato a to jsem viděl v rozmezí 2 dnů. Lepší průměr. Tak mě nějak štve ta okata imitace Tarantina.
AKA (2023)
Místní komentátoři cokoliv od netflixu hodnoti mdle, protože to není dost in a art. Za mě dost povedený
Super Mario Bros. vo filme (2023)
Komentáře typu předvídatelný děj ,jednoduché atd... tak sestry Wachowské asi neměly čas na sepsání scénáře pro náročné...nebo nevím co by jste chtěli v animaci především pro děti.
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Taková trapná kravina u které jsem se tlemil jako retard.
Polar (2019)
Těžce podhodnocené ,za mě parádní jízda. John Wick v důchodu.
Máme tu ducha (2023)
No, Netflix no... neurazí, nenadchne. Zachraňuje to Tig Notaro.