Posledné recenzie (182)
Vianočný príbeh (2022)
Český film. To je kategorie sama o sobě definující v podstatě všechno - jsou tam známé tváře, scény většinou z Prahy, jednotlivé scény šustí papírem, logika postav je podřízená scénám a sledovat je to zkrátka za trest.
Signál (2024) (seriál)
Čtyři hodiny života, které mi už nikdo nevrátí a k čemu to všechno bylo? Pro sledování scén šustících papírem jako v českých seriálech? Pro "twisty", které nedávají moc smysl? K hereckým výkonům umocněným dabinge do angličtiny? K závěrečné "pointě"? Pro poselství, že je třeba se sjednotit? Ke splnění kvót na zdravotně hendikepované hrdiny? Ke sledování hlavního hrdiny ve svetru s velbloudy? Ani jedno za to nestojí a nemá cenu se na to dívat.
Zabiják (2023)
Pomalý, chladný film s minimem akce, který v závěru nějak ztratí dech a vcelku nenápadně skončí. A když se nad filmem moc nezamyslíte, nemusíte být zklamáni tak moc. Jakmile ale začnete jen trošku rozebírat činy hlavního hrdiny, jeho schopnost plánovat, splynout s davem, provést akci apod. (film se tváří, že je realistický - v Ekvalizerovi bych realističností neoplýval) zjistíte, že je to hromada nesmyslů, Škoda.