Posledné recenzie (60)
Stopmotion (2023)
Jak tady někteří zmiňují Švankmajera, asi ani on by to nepochopil. Kravina.
Nech svět světem (2023)
Ze začátku to bylo dobrý, začnou se dít zvláštní věci, nikdo nic neví, chvílemi to vypadá i na mimozemšťany, lidi čumí na zvěř, zvěř čumí na lidi, že prý jim něco chce říct. Neřekne, důvod čumění se nedozvíme. Vlastně se nedozvíme vůbec nic. Něco se stalo, lidi zmizeli, auta bourají, zvěř čumí, ostatní se baví a pak hledají, jednomu dementovi vypadnou zuby, druhému dementovi chybí konec oblíbeného seriálu. Nakonec asi všichni pochcípají, ale to už se ten druhý dement nedozví, protože si v bunkru, který asi náhodou najde, pustí poslední díl toho oblíbeného seriálu a je spokojený. To jediné se z filmu dozvíme. Černá kvóta splněna, duhová naštěstí ne. Jako nebylo to úplně špatné, ale ten konec to zabil.
Vyháňač diabla: Znamenie viery (2023)
Hromada náboženských keců, žádná děsuplná akce a fakt ne, už mě ten pozitivní rasizmus fakt nebaví!!! Už mám fakt strach otevřít ledničku, aby na mě nevyskočil černý jogurt. Film o ničem, ztracený čas.