Recenzie (699)
Aftersun (2022)
Je mi líto. Možná předčasně, ale po cca. půl hodině jsem to vzdal.
Na samotě u lesa (1976)
Klasická, hodně hořká komedie která neomrzí. 70%
Prečo práve on? (2016)
Jamese Franca mám rád a svou roli zvládl solidně. Bohužel je to role vymaštěného boháče, který většinu života stráví nadáváním a chováním náctiletého, mentálně postiženého. Aspoň že má dobré srdce... 15%
Šíleně smutná princezna (1968)
Skvělá pohádka s přesahem. Stále tak aktuální. 80%
Cesta do Rokycan (1981) (TV film)
V popisku k této tv konverzačce se píše komedie. Pokud se opravdu jedná o komedii, pak mimořádně hořkou a cynickou. Obsazení skvělé. 40%
Vianočný príbeh (2022)
Úpadek tuzemské kinematografie je v tomto případě mimořádný. Absolutní demenci filmových postav se vyrovná snad jen stejná diagnóza tvůrců tohoto paskvilu.
Akce Bororo (1972)
Lehce průměrná i mírně naivní sci-fi, která mě ale i přes výhrady slušně bavila. Na pět hvězdiček je jednoznačně úchvatná hudba Petra Hapky. 55%
Rod Draka (2022) (seriál)
Celá první série parádně vypadá, skvělé scenérie, hrady i draci. První půlka se rozjíždí poměrně slibně a příjemně upomíná na GOT. Po časovém skoku a výměně herců se zbývající díly lehce propadají do nepřehledné slátaniny, kterou mírně pozvedá poslední díl. Jak jsem psal v recenzi na GOT, takový seriál už tady asi nebude a budu mile překvapen, pokud mě druhá série Rodu Draka z mého omylu vyvede. 65%
Nech svět světem (2023)
Tohle Esmailovi i Netflixu vyšlo. Skvěle obsazená apokalyptická lahůdka, která mě svou dusnou atmosférou udržela lehce dvě hodiny napjatého jako strunu. 75%
Barbie (2023)
Tento film je obrazem doby. Se slzou v oku vzpomínám na skutečné majstrštyky Warnerů jako např. Pán prstenů nebo Matrix. 10%