Recenzie (217)
Dôchodcovia vs. Zombíci (2012)
Nemám veľmi rád tento typ zombie frašiek ale zopár záberov ma pobavilo.
2012: Doba ledová (2011)
Hehehe, no coment :)))
Šesť výstrelov (2012)
Konečne film zo Jean Cloudom ktorý sa dal pozrieť a čuduj sa svete bavil ma. Bravo Jean. Stále vo forme...
Diskopríbeh (1987)
Klasika z detstva :)
Purpurový dážď (1984)
Filmovo slabé, avšak hudobne geniálne. Kto má rád Princa a jeho hudbu, odporúčam. Kto ho rád nemá, nech nepozerá ;)
Stormagedon (2015) (TV film)
Lacné efekty, réžia aj herecké výkony, nízkorozpočtové apokalyptické D-čko ktoré má nezmyselný scenár a zopár svetlých okamihov. Tvári sa na viac ako je, bohužiaľ neohúri.
Vikingovia 2 (2008)
Trochu naivná rozprávočka pre prívržencov "votrelcov" zasadená do obdobia vikingov, ale dá sa to pozerať.
Londýn v plameňoch (2016)
Brutálne scény a maximálna akcia, aj keď miestami až neuveriteľná. Samozrejme proamerické, ale nič iné som ani nečakal. Najhoršie na tom je, že niečo podobné sa môže kedykoľvek naozaj stať... Pre mňa o vlások lepšie ako Pád bieleho domu.
Whitney: Príbeh hviezdy (2015) (TV film)
Slabé, vlažné, suché, jedine dobrá hudba to zachraňuje
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
Videné 23.3.2016. Nebyť Bena Afflecka, ktorého grimasy mi nijako nepasovali tak by som dal za 5*