Recenzie (210)
Drž hubu! (2003)
Naprosto uzasna komedie, ktera se ani po nekolikanasobnem shlednuti neomrzi =))) BTW bucici krabicka rulez =))) (akorat takovej pochybnej konec =/ ten to malicko kazi...)
Hemoglobín (1997)
jako komedie dobry, jako horor sileny, jinak to stalo za prd =) fakt odpad... ztrata casu...
Evolúcia (2001)
Srandaaaaaa =))) Tohle je fakt dobra prdel =D Nejlepsi je vabeni "emzaka" =DD
Prvý rytier (1995)
Takhle neee =( Richard Gere jako Lancelot? Hruza =(
Miliónové preteky (2001)
Docela prima komedie, ktera ma bohuzel par hluchych mist a jakoby kopirovala "The Cannonball Run", ale nektere sceny jsou naprosto bozi =) napr. Muzeum Barbie a scena z hotelu s lehkou slecnou naprosto ROFLoidni =D
The Adventures of Pluto Nash (2002)
Tohle bylo vazne strasny, udesny a nudny ... usnula jsem =/
Kill Bill 2 (2004)
Jednicka je sama krev, tohle je samej dialog, ale tak naprosto neschopnej a nudnej...ach hruza... Marne jsem doufala, ze dvojka vylepsi jednicku, marne =/ zrejme QT nikdy nepochopim, no a radej se o to nebudu ani pokouset...
Kill Bill (2003)
Ja si nemuzu pomoct, ale tohle byla tak strasna nuda, nebyt alespon trochu slusny muziky a tolika cisteren barvy....fakt hruza, asi jsem naprosto hloupa, ale opravdu nechapu hodnoceni vice jak 3 hvezdicek, zrejme jsem vubec nepochopila, co tim basnik chtel rict...
Krotitelia duchov 2 (1989)
Nejmene stejne dobre jako jednicka, dobre, dvojku mam radej =) Neni to o nic mene vtipny, ma to porad styl a stavu a Viggo je proste borec! =))
Krotitelia duchov (1984)
Klasika =) Gozer a Zool jsou jedni z nejlepsich typku v ducharskem svete =)) kdo nevidel krotitele, prisel o velky kus hodne ujete legrace =)) BTW nejlepsi je ten ochranar, kterej vypada jak Boris Becker =))