Recenzie (210)
Niekto to rád blond (2004)
Videla jsem asi 15minut, pak jsem to vypla, to se vazne nedalo =( je mi lito.. a nedalo se to ani jako film, kterej bezi nekdy po pulnoci =/ vazne tragedie =/
Amélia z Montmartru (2001)
Bohuzel, tenhle film me absolutne nezasah jako vetsinu ostatnich... =/
Nostradamus (1994)
Docela nuda, abych rekla pravdu. Nevim jak moc pravdiva, ci ne, ale rozhodne me to vubec nezaujalo. Triky na zacatku byly naprosto tragicky, pak uz to bylo trochu lepsi, ale ne o moc. Celkove film mi pripadl lehce zmatenej, nedodelanej, sice s peknym "poselstvim", ale tim to tak hasne... pravda, ty vize vypadaly dobre =)
Dracula (1992)
Gary Oldman je tu naprosto dokonaly...takhle si predstavuju Drakulu! Bylo to mrazivy a vyborny zaroven. Ja vedela, proc se na to divam odpoledne =)))
Blázni zo štadióna (1972)
tenhle film fakt muzu =) jenaprosto vybornej, ztrestenej a ujetej, ale je to presne to, co nenarocne pobavi =)))
Štyria sluhovia a štyria mušketieri 2.: Len počkaj kardinál ! (1974)
ne tak vtipny jako prvni cast, ale stale pobavi a nenudi =) (i kdyz ti dva komentujici to vidi jinak =)) ) my meli dlouha leta nahranou jenom cast 1., a tak teprve po letech jsem videla dvojku. Nebyla jsem z toho nadsena stejne jako z jednicky, ale porad me bavili ;) uz jen tim jak je to cely ztresteny =)) a o to slo =) nebo snad ne?! =))
Štyria sluhovia a štyria mušketieri (1974)
Muj nejoblibenejsi film od nich =)) smala sem se celou dobu filmu =)) nemuzu si pomoct, je to skvely ;)
Siedma pečať (1957)
Absolutne nejlepsi film od Bergmana a vubec =) Max von Sydow je uchvatny krizak a cely tenhle film je jedno dechberouci dilo. Skoda, ze se takove filmy netoci i dnes...
Erin Brockovich (2000)
Vsude sama chvala ale proc? Me to nejak nezasahlo..je mi lito =/ poprve jsem u toho usnula a pak se sebezaprenim dokoukala...nic svetoborneho =/
Dannyho dvanástka (2004)
Prislo mi to o tridu lepsi nez jednicka =) ale zase to nebylo tak vtipny.... no, kazdej dil ma svoje =) ale je to dustojny nastupce, dyz uz nic inyho =)