Recenzie (13)
Bez súcitu (2012)
S blížícím se důchodovým věkem se hláškovací i bojová forma Slye charismaticky vybrousila a tak se (ne)jedna mezi oči řadí mezi filmovými jednohubkami k těm nejzábavnějším.
Konečná (2013)
Neskutečně zábavný návrat bubliny Arnolda, který ani v důchodovém věku nehodlá uhnout z cesty nikomu a je mu jedno, kolik je nepřátel, jaká je jejich výzbroj a kolik mají na kontě. Tady jde o princip a ten se nejlépe dodržuje s rotačním kulometem v ruce. Arnie to ví a tak ho mám rád.
Celestínske proroctvo (2006)
Čtěte to a když vás to zaujme, tak podle toho zkuste žít, protože to funguje. Hlavně se na to nedívejte, protože tohle chtělo seriál, který by věnoval každému vhledu alespoň jeden díl. Takhle to vypadá jako moudra z rychlíku, což je hrozná škoda.
Zlodeji a zlodejíčkovia (2011)
Přepadení banky nikdy nebylo zábavnější, šílenější ani vzdálenější od myslitelné reality.
O dvanástich mesiačikoch (2012) (TV film)
Dá se vůbec nějak slušně napsat, jak mi veřejnoprávní TV zkazila vánoce? Asi ne, takže po několika jadrných vulgaritách uvádím, že nechat na sebe ječet dvě hysterky nepovažuji za nejpříjemnější strávení štědrého večera.
Farba citov (2011)
Po kouknutí na další film o utlačované menšině se ze mě, tradičního ochránce rovných práv pro všechny, stává rasista. Gratuluji, jen tak dál.
Gympl (2007)
Je-li to generační výpověď, tak je mi z toho zle. Má-li to být vtipné, tak mě to úplně minulo. Je mi trochu smutno, že se Vorel na stará kolena vydal tak pitomou cestou, ale pokusím se to přežít.
To bude boj! (2012)
Jeden agent je sympaťák, druhý má obočí jak Brežněv a objekt jejich zájmu je totálně nezajímavý. Jinak dobrý.
Magic Mike: Bez nohavíc (2012)
Necítím žádný tlak v kalhotách, když kluci odhazují svoje svršky, ale zase jsem se přitom neskutečně bavil.
Slečna nebezpečná (2012)
Warning! Expřítel za odměnu nefunguje - vůbec!