Recenzie (98)
On je žena! (2005) (seriál)
Co jsme komu udělali, že v pondělí nedávaj nic "lepšího"?
Sin City - mesto hriechu (2005)
super...co víc dodat? Akorát děti tenhle komiks moc nenadchne :o) btw. hmm.... premiéra za měsíce je....tak kde vy to vidět? ;o)
Biele peklo (2001)
po shlédnutí filmu sem si tak řikala "vo co tomu Rusákovi vlastně šlo?"
X-Men 2 (2003)
čtyři hvězdičky za film plus jedna sexy Wolverina ;o)
Nezvratný osud (2000)
Paráda....je to takový normální horor. Ne ve smyslu, že někde leze zombie a chce vás sežrat, ale že tohle jsou takové "obyčejné" náhody :o)
Blafuj ako Beckham (2002)
No osobně se mi to docela líbilo.Příjemná oddechovka, ale musim říct, že abyste film řádně pochopili musíte milovat nějaký sport (třeba fotbal) a když máte hezkého trenéra....není co řešit :o)
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000) (seriál)
Vtipné, inteligentní... co víc si člověk může přát, když přijde ze školy unavenej jako pes.Díky Bože za takové seriály jako je tenhle, protože kdyby jich nebylo, musel by se člověk koukat na ty ostatní hrůzy (viz. Má tlustá Valentýna).Amen.
Múmia (1999)
Dobrá komedie...na sobotní večer jako stvořené
Pearl Harbor (2001)
Jak odvážní ti Američani jsou...tvrdí hoši ale i přes to s kouskem citu....moje učitelky to ale dojalo takže účel to splnilo....jak jsou ti Japonci zákeřní...fuj :o)
Polárny expres (2004)
Nevím, je to těma Vánocema, ale dojalo mě to....přiznám se-i přes brejle se mi to rozostřilo zpátky na jednadé :o)