Recenzie (98)
Monty Python a Svätý Grál (1975)
Doufám, že máte nějakou křovinu jinak vás rytíři říkající NI nenechají projít :o)) aneb o dokonalém anglickém humoru, který je ne vždy pochopen...
Shrek 2 (2004)
Dycky když někam jedem, tak je to:Už tam budem??? Nebo když se nudíme tak děláme to s tou pusou a je hnedka sranda a co dodat?Snad jen, že Osel je kůň :o))
Lucie, postrach ulice (1983)
Můj oblíbený film, když sem byla malá....Osvald byl super....prevít :o))
Nezvratný osud 2 (2003)
No jak to říct?Dlouho sem se u hororu nenasmála (příklad: konečná scéna: "Ten měl ale kliku..."), ale je pravda že místy mě to děsilo....Neviděla sem jedničku, takže nemůžu moc srovnávat, ale jako samostatný film docela dobrý...
Sleduje ťa vrah (2000)
Opravdu nezajímavé, nic neříkající, ale přesto s velkým potenciálem, který není využit....škoda
Pravá blondínka (2001)
To je tak uhozený až je to dobrý
Sex v meste (1998) (seriál)
zajímavý, holky dávaj ***** a kluci tak ** až *** :o)
Osada (2004)
Dala bych normálně čtyři, ale jelikož se mi líbil Joaquin Phoenix v roli Luciuse....tak dávám pět. Jinak pekelně zajímavá myšlenka, kterou vlastně nebudu prozrazovat,kdyby to někdo četl ještě předtím než film viděl....mě by film zaujal víc kdybych mi nebyl prozrazen konec ještě před začátkem
Život Briana (1979)
Bože, tak super film už sem dlouho neviděla.Skvělé,skvělé,skvělé.Hlavně parodizující prvky na Bibli.Nejvíc sem se nasmála při frontě na ukřižování :o)
Začalo sa to jednej horúcej noci (2001)
Hrozná ale hrozná kravina