Recenzie (98)
Scooby-Doo (2002)
Seriál je skvělý, ale ten film trochu pokulhává...
Úkryt (2002)
Ten černoch byl tak hoodnej....
Olsen Twins: Slnečné prázdniny na Bahamách (2001)
o čem to bylo?nějak příběh?ne! nějakej děj?né...nebo počkat...ježdění na skútrech,chození na párty a ježdění v jachtě...o bože jak sem to mohla přehlídnout?
RoboCop (1987)
Moje srdeční záležitost....tenhle film sem měla ráda už jako mála holka a předčil dokonce Šogunovy ninji :o) i dneska jak se na to koukám z odstupu asi dvanácti let tak je to pořád skvělý film...akorát v těch šesti mi to přišlo nějak víc lepší...víc "skutečnejší" ;o)
Prvý rytier (1995)
Slaďárna s Gerem...co můžete čekat?
Čarovný kolotoč (2005)
Proboha....Disney where arey you? No abych pravdu řekla,bylo to těch 85 nejpromarněnějších minut v kině. Příběh ubohý, hrdinové necharismatičtí (možná až na zajíce(kralíka?)) a záporňák se marně snažil přiblížit se Pirátům z Karibiku....ale jelikož se tam ty děti asi na dvou místech zasmály, tak aspoň jedna hvězda
Lietajúci cirkus Montyho Pythona (1969) (seriál)
....španělská inkvizice... :o)
Profesionálny lovec (2001)
Normálně je to průměrný film, který se hodí na nedělní odpoledne, ale jelikož obsahuje mojí oblíbenou baseballovou tématiku, tak dávám * navíc...
Star Wars: Epizóda III - Pomsta Sithov (2005)
Všechno jak má být...Anakin je super rozpolcený a zlý a v momentě s malými Jedii ho jisto jistě nenávidělo celé kino, krásné propojení celé ságy..
Constantine (2005)
Dala bych 4*, ale za závěrečnou žvejku dávám 5* :o) btw. Gabriel je pěknej sviňák, na to že je archanděl