Recenzie (1 578)
Posedlost, láska a závist (2023) (seriál)
1.dil je tak odstrašující svou blbostí, že víc jich nezvládnu a zvládnout nechci. Instantní sex jako třešnička na dortu!
Univerzita poslední šance (2016) (seriál)
Hrozně mě to rozčiluje. Debilní hráči, debilní trenéři. Kdyby to byl cca 2h dokument o debile h v debilním v prostředí, pak ok. Ale seroš?!
Čarodejnice z Eastwicku (1987)
Supr pohádka, ke které se vždycky rád vrátím, a která je díky dnešní (2023) bigotní části US smutně aktuální. A Cartwright je tam naprostou hvězdou.
Bolesť a sláva (2019)
Já to taková věc o hovnu. Lepší než většina jeho posledních kusů, ale furt strašná slabota.
Topenie po číslach (1988)
Poměrně krotky Greenaway. Čísla jsem samozřejmě nestíhal.
Hmla (2007)
Mno. Snaha tam dát víc než to unese...
Květinové děti (1981)
Sračka dobrá pro to, abyste v noci navázali pretrzeny spánek.
Návštevníci (1993)
Tupost tohoto se nedá vydržet
Wellmania (2023) (seriál)
Tak tohle je zklamání. Čekal jsem od Barber něco víc.
Zajtra to roztočíme, miláčik...! (1976)
Neskutečně stupidní záležitost. Viděl kdysi, teď se pokusil znovu a zvrací