Recenzie (1 573)
Sestry z dymovej sauny (2023)
Kdyby to říkali před 30 lety, tak by to bylo zajímavý...
KaprKód (2022)
Fajn koncept. Úžasná muzika.
Hrnec zlaťáků: Pár drinků s Shanem MacGowanem (2020)
Dobrej dokument o chlapci, jehož muzika mě nikdy nebavila a kterýho nemám šanci a vlastně i chuť úplně chápat. A proto to zas tak úžasný vlastně není.
Pátranie po Sugar Manovi (2012)
Tohle je opravdu bizár všech bizárů. Takže za to
Druhý dech (1988) (seriál)
Tohle je fakt ta největší hlína. Rozhovory o ničem, skutečnost skutečná jako Star Trek. S ještě větším zoufalstvím, když víte, co Bočan udělal v 60. Vrcholem je sexuální scéna Chýlkové s Klemem v díle 'A byla svatba...'. Netušené sexuální know-how.
Druhý muž (2008)
Naprosto nepochopitelná hovadina. Pakliže to nemůžete vypnout, tak si u toho čtěte nebo luxujte. Čouhá z toho limonáda, iracionalita, ale to, co tam opravdu mohlo být, tam nebylo. Za Neesona mi bo neskutečně trapně. (Což je blbost, protože to bych tomu musel dát hvězdy aspoň 2)
Yellowstone (2018) (seriál)
Dal jsem jen 1.dil. Nevím, čím to je. Ale ten Costner hraje v naprosto inertních kusech. I zde. Jasně, děje se tam toho jako hodně. Ale vono to je pak jako vždy s C o hovnu. Do toho další hodiny svyho života nedám.
Misery nechce zomrieť (1990)
Není to zlý, ale je to prostě starý.
Vtáčia klietka (1996)
Dost slabý. Hlavně s českým dabingem.
Tancuj Matylda (2023)
Začátek je ta nejstupidnější šablona (bezcitný exekutor, nechápající složitost citem nadupaného světa kolem). Má mi být odporný. Jenže mě sere ta Rázlová se Šoposkim! Nebo ne, vlastně mě serou od 1.sec v tomhle filmu všichni. Harmonická chvilka u "Čekej tiše"? Zvracím. A pak jen upenlive doufám, že Rázlovou přejede co nejdřív tramvaj. Bohužel nepřejede. Pak už po 3/4h končím. Protože nemám zájem koukat na něco tak nevkusnýho, co bude podle začátku jen zdimat. Fakt čiro-čirý hnus. P.S. Včas sem to nevypnul. Dobrým filmem se nestane automaticky ten, který ukáže problémy našeho sociálního systému.