Recenzie (146)
Dom snov (2003) (relácia)
... aneb jak amíci předkládají světu svoje schopnosti, lásku k černochům, indiánům a samozřejmě také víru v Boha.
Malá farma (2010) (relácia)
Ty dva vůběc nevědí, která bije. Holka by spíš měla chodit s kámoškama na diskotéky a kávičky a farmaření nechat někomu schopnějšímu. Viděl jsem dva díly a stačilo. Nejvíc mě pak pobavilo, když se zamýšleli nad tím, jestli je použitý provázek bio:)
Sky Kids (2008)
Čekal jsem klasickou blbost pro děti, ale byl jsem mile překvapen. Mělo to děj, napětí, pěkné exteriéry a sympatické obsazení. 4 z 5.
Taxík (2008) (relácia)
Na Primě se banda zoufalců snaží uvařit, na Nově seriál, na kterej se není schopnej dívat ani Chuck Norris, takže Taxík jasná a pohodová volba.
Poslední leč Alfonse Karáska (1987) (TV film)
Parádní oddychovka se skvělým Mildou Kopeckým. No a Zvonky štěstí na závěr v podání dua Kopecký - Jirásková naprostá bomba, Kája s Darinkou se mohli jít klouzat:)
Talk show bez zábran (2010) (relácia)
Tohle fakt asi může bavit jenom přiblblý amíky. Partička zbohatlejch paniček, který jsou tak slavný, že jsem o nich v životě neslyšel (pouze u Sharon Osbourne předpokládám, že je to manželka Ozzyho), se vrátí z couračky po buticích, sedne ke stolu a kecá o nesmyslech. No a publikum složené z ženských s IQ houpacího koně to hltá, nadšeně ječí a bouřlivě tleská.
Život je ples (2012) (seriál)
Nic přelomovýho, ale asi pořád lepší, než ty hrůzy co nabízeli v "Souboji seriálů." Pokud konkurence nepřijde s nějakou novou peckou, tak to asi přežiju.
Atramentové srdce (2008)
Takový německý televizní film. A tím bylo řečeno vše.
Princezná pre draka (2011)
Na vyplnění nedělního odpoledne u televize celkem dobrý, ale jak si to mohlo najít cestu do multiplexů, to fakt nechápu. Představitelka princezny mě navíc moc neoslovila. Velkým mínusem pro mě byla také hudba Ondřeje Brouska.
The Rocky Horror Picture Show (1975)
Dobrá ujeťárna, kde si každej dělal co chtěl. A navíc super hudba:) Takže hodnocení je jasný...