Recenzie (146)
7 žen a jedna záhada (2021)
Lehce béčková komedie, která trvá tak akorát dlouho.
Napospas osudu (2014)
Snímek, který se hodí vysílat leda na Prima COOL, kde jedou podobné hovadiny plným proudem. Díval jsem se jen kvůli Cageovi, jenže ten shrábl většinu rozpočtu a na zbytek už nezbylo.
Take me out (2017) (relácia)
Jasně, že to je nahrávka jak blázen. Viz účast (Ne)vyvolených Zvěřiny z Václaváku, horníka Emila a několika héreček z béčkových pornáčů. Takže nechápu, k čemu je tento pořad vlastně dobrej. Možná k vyzvracení špatný večeře.
Vyšehrad (2016) (seriál)
Nejlepší sitcom v českých dějinách
Denník Dity P. (2013) (relácia)
Recepty dobrý, ale ta ženská, která pořad zazdila, totálně nesympatická. Nejvíc mě vytáčelo, jak pořád dokola blekotala o tom, že bude rodit. Jako kdyby byla jediná na světe.
Ouija (2014)
Parta studentíků si hraje s duchama a blbě skončí. Nic nového pod sluncem. Lekačky nudné a očekávané, triky předpotopní.
O dvanástich mesiačikoch (2012) (TV film)
Obsazení Vojtka mě přišlo trochu mimo mísu, to nebyl nikdo mladší? Navíc nechápu, co na něm mohla milá a sympatická Maruška vidět. Zbytek celkem v pohodě.
Bezdružice (2015) (seriál)
Vezmeme kousek slunce, přidáme Trošku sena a promícháme to s Kameňákem. Výsledkem je pak tento paskvil.
Popelka (2015) (relácia)
Možná je to tím, že jsem chlap, každopádně moje noční můra se shlédnutím tohoto kousku naplnila. Soubor slepic kdákajících o tom co na sebe (ne)oblíct.
Vylomeniny (2013) (relácia)
Jo, tak tohle mě hodně baví a dokonce jsem přežil i Dejdara. A jelikož jsem to nečekal, tak dávám plnej počet.