Recenzie (146)
Hry bez hranic (1965) (relácia)
Doma jsme to všichni velmi rádi sledovali a vrcholem byla účast Her bez hranic u nás v Hradci na Všesportovním stadionu, kde se potom půl roku nedal hrát fotbal (paradoxně to našim borcům pomohlo) :-) Oproti těm dnešním rádoby soutěžím typu Wipeout apod. byly Hry bez hranic vrcholem zábavy.
Doktor od jazera hrochov (2010)
Naštěstí jsem si to pustil před spaním a v polovině usnul. Jediným plusem byla Eva Holubová, tu můžu. Troškovi pohádky mám rád, ale ty komedie mu nějak nejdou.
Hodina duchů (2007)
Hvězda za Emily jako gothic girl a hvězda za titulní skladbu.
Úkryt (2002)
Lupiči jak ze Sám doma a dcera místy důvtipnější svojí matky. Ale jinak solidní thriller.
DO-RE-MI (1998) (relácia)
Příšernost, ve které exhibovaly různé kreatury snažící se o zpěv. Zbytečná porota, která nadržovala důchodcům a menšinám. Korunu tomu všemu nasazoval svým zpěvem Pavel "Popelka" Trávníček. U CaryMaryFuckových videí se pochopitelně také řežu smíchy, jenže tenhle pořad byl bohužel myšlen zcela vážně. Takže odpad.
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Trošku mě tam nesedl ten "sci-fi" závěr, ale jinak samozřejmě TOP komedie naší tvorby.