Recenzie (2 109)
Anny (2020)
Z dam Třeštíkové je Anny tou méně zajímavější osobou.
Diablov advokát (1997)
Očista navždy (2021)
Mě se u Očisty hodně líbil samotný námět a myšlenka, která byla vcelku originální a v prvním díle jsem jí baštil plnými doušky. Ovšem tohle je bohužel jenom další příspěvek do kasičky. Koukatelný, leč zbytečný počin.
Duna (2021)
Písečné Star Wars v artovém stylu!
Rozprávka o revolúcii (2019)
Dobová rekonstrukce v animovaném podání. Velmi jemně odvyprávěno pro mladší publikum, což působí velice příjemně, avšak jako celek mě to bohužel tolik nezasáhlo. Možná, po čase, až bude moje dcerka v pokročilejším věku, bude mít společná druhá projekce daleko větší význam.
25 rokov neviny (2020)
Velmi silné drama. Poslední dobou mám k polským dramatům čím dál více.
Štyri izby (1995)
Pro mě jeden z těch slabších filmů od Tarantina a Rodrigueze, byť to není zcela práce jen těchto dvou režisérů. Paradoxně se mi zrovna jejich poslední dvě části líbili nejméně.
Náuka o snoch (2006)
Holomajzna!
Host (2020)
Celkem povedená found footage jednohubka. Velice příznivá je minutáž filmu. Dobře odvedená práce v karanténě.
Paranormal Activity: Next of Kin (2021)
"Nový" formát Paranormal Activity rozhodně prospěl. Atmosféru to jakž takž buduje, ale byl toho málo. Závěr předvídatelný. Přesto tenhle díl této série oceňuji na 2. místo. Nejvíce mě zaujal třetí díl.