Recenzie (270)
Partička (2011) (relácia)
Neexistuje pořad u kterého bych se víc zasmál. Celá čtveřice je skvělá, ale podle mě je nejkomičtější Ondra. Partička nemá slabé díly a vím, že vždy když si kluky pustím, tak se skvěle pobavím!!
Rebelové (2001)
Dříve mě tento film nebavil, nyní mohu říct, že tento film nesnáším. Přijde mi debilní a traumatizující!! Prostě jsou filmy, které Vám sednou a které naopak.
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Pro mě naprosto špičková akční podívaná, ve které si akční hvězdy mého dětství dělají srandu jak ze sebe, tak i z ostatních kolegů. Kdo by v roce 90 řekl, že Ivan Drago, Rocky Balboa, John McClane a Terminátor budou spolu hrát v jednom filmu? Navíc jsou doplněni o borce jako Jet Li, Jason Statham, Terry Crews a další .. Film nabušený super scénami a skvostnými hláškami. Skvělá pětihvězdičková jízda!!!!
Smrtonosná pasca (1988)
Akční film par excellence, řadící se jednoznačně mezi nejlepší akčňáky všech dob. Špičkový Bruce Willis, který po celý film dává hlášku za hláškou a masakruje teroristu za teroristou. Může snad být lepší "Vánoční film"?
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Kdyby chcípnul Spider-Man a ne Gwen, tak jsem z tohoto filmu měl asi lepší pocit, ale i přesto ty tři hvězdy dám, protože až na to závěrečné zklamání se mi to celkem líbilo!!
22 Jump Street (2014)
Podle mě lepší než 21 Jump street. Perfektní Channing a bohužel musím uznat, že i Hill byl slušnej. Hodněkrát jsem se vážně pobavil, hlavně když Jenkovi řeknou, že Schmidt přefiknul šéfovu dceru. Svižné tempo, slušný příběh a super humor, dost možná je tento film adept na moji oblíbenou TOP 10!!
Roseanne (1988) (seriál)
John Goodman & Roseanne Barr s jejich svérázným humorem mě dokáží vždy slušně pobavit. Jeden z mých oblíbených sitcomů.
Fresh Prince (1990) (seriál)
Skvělý seroš se začínajícím, ale již hvězdným Willem Smithem. Sice většinu seriálu táhne Will sám, ale James Avery svojí roli zvládá taktéž excelentně. Stačí mi úvodní znělka a usmívám se jako blbeček.
Bratia (2009)
Slušný film s kvalitním příběhem, s krásnou Natalie Portman, se sympaťákem Jakem Gyllenhaalem, ale bohužel i s hnusákem Tobey Maguirem, který mi to celé kazil a proto je mé hodnocení takové jaké je. Kdyby Maguireho nahradil třeba Channing Tatum, tak bych určitě 4 hvězdy dal.
Mladé ninja korytnačky (1987) (seriál)
Naprosto největší srdcovka mého dětství!!! Jestli u něčeho můžu říct NOSTALGIE, tak jednoznačně u těchto mazáků!!