Posledné recenzie (40)
Anna zo Zeleného domu (2017) (seriál)
Nejsem fanoušek dívčích románů a tak sem k Anne s E na konci přistoupil zcela bez nějakých očekávání. Seriál mě velmi mile překvapil. Sledujete obyčejné lidi prožívající své osudy. Herci zde odvádějí opravdu výjimečné výkony včetně vedlejších rolí a tak sem měl místy pocit, že se z mé TV stal stroj času a já koukal opravdu na skutečné příběhy hlavních postav. Soundtrack je doslova něco nádherného, skladby Ariho Posnera a Amina Bhatii se mi doslova vryly pod kůži.
Boj o Hodvábnu cestu (2015)
Celou dobu sem čekal co se stane, až sem zjistil že se za 127 minut stopáže nestalo absolutně nic. Patetické scény, zmatený střih, neexistující scénář. Nuda, Nuda, Nuda, Nuda..............................
Enola Holmesová (2020)
Zdaleka to není takový průser jak by se mohlo zdát. O herecké obsazení sem strach opravdu neměl. Millie Bobby Brown je opět výborná stejně jako S.Holmes Henryho Cavilla. Je to vlastně ona a Cavill kdo tento film zcela bez nadsázky zachraňují. Po 2 zkouknutí musím pozměnit svůj původní komentář. Film je pohodový, příjemně odvyprávěný. Je to vlastně stylem takový Harry Potter 1. Je zvláštní je že po druhém zhlédnutí se mi to líbilo mnohem víc než na poprvé. Pokud čekáte něco ve stylu Holmese R.D. Juniora budete zklamáni. Pokud k tomu ovšem přistoupíte jako k pohodovému rodinnému filmu pak Enola obstojí. Doufám že autoři se v budoucích dílech nebudou bát zahrát na temnější notu právě ve stylu Sherlocka R.Downieho. Millie na to bezpochyby má aby podobnou roli utáhla i v mnohem vážnější a zároveň komediálnější poloze.