Recenzie (200)
12 kôl (2009)
Widel jsem to z doporučení od kamaráda.A říkám dobrý akčnák jako.Každé kolo nebo spíš každej ukol má swůj dobrý akt a smysl se díwat na další a další kolo co dostane od sweho protiwníka at zachraní swou milou.Mohli by natočit i dwojku klidne myslím že b y to mělo taky uspěch od diwáku
Neporaziteľný: Vykúpenie (2010)
pěkný bitky citil sem se jak na youtube(valetudo)DOPORUCUJI
Neporaziteľný (2002)
2 a 3 díl mě zaujal wíc musím říct
Neporaziteľný 2 (2006)
Miluju filmi z wězení a jestě ktomu kdyz se w nich prowozuji zápasy K1.moc hustý film
Skús ma rozosmiať (2011)
ADAM SANDLER-nemá tady konkurenci na komedie(No možná wlastně jo Ace Wentura)
Podivný prípad Benjamina Buttona (2008)
Když jsem o tom slyšel říkám pěkná krawina!Ale po zhlédnutí unikátní film jako.Strašně se mi líbil příběch že se odehráwá jeho celej žiwot naopak no jako klobouk dolu nad tímhle a přitom to zaujalo tolik diwáku a neznám nikoho co by řekl NUDA
Rio (2011)
Celkem fajne.Ale zas až tak to s aimakem nemá moc společného animák má mít wětší šmrc a wíííííce wtipu.Ale nadruhou stranu je dobré že wybrali jiné zwíře než býwá zwykem.A role mloka je je w animáku nowinka takže si myslím že se to bude líbit
Autá 2 (2011)
A tohle se dá i komentowat we špatný prospěch????Líbí se mi jak každý má proti něčemu nějaké wýčitky.Wždyt ten film je paradni stejně jak jednička.každý řeší pořád filmowé rozpočty a tak,ale nadruhou stranu takéhle filmy mají uspěchy po celém swětě jak u dětí tak i dospělich a to je snad důležité ne?tohle hraje roli snad a né že nekdo se nudil a je to příliš drahé!!!!!U mě je to welkolepá pecka pro wšechny wěky.BURAKU DO TOHO!!!!!!
Vlkolak (2010)
čekal sem wíc teda.přitom Hopkins hraje wparádních filmech ale tohle není ono.sice dej se celkem dal,ale i underwold tohle predčil a to každý čekal od tohole filmu wíc co jsem slyšel a četl.taký lepší nadprůměr pro me
ROMing (2007)
Nikdo by nezahrál lépe Cigana než Bolek....Klobouk dolu paradní