Recenzie (885)
Základný inštinkt 2 (2006)
Toto pokračování neměli ani natáčet , škoda peněz.Thriller nemá žádnou pořádnou logiku a má matoucí pointu.Ani herecké obsazení nestálo za nic.Dvě hvězdičky si zaslouží pouze herečka S. Stone.
Zamorenie (2006)
Bláznivá vyvražďovačka s podivným koncem.Tento film by mohli pouštět v Americe ve školách.Hlavně mi to připomíná horory - Kukuřičné děti a Městečko prokletých.
Zástupca veliteľa (2006)
Propadák.Špatný zvuk , obraz a i titulky jsou z hrubkami.NIC MOC FILM .....
Zavalení (2006) (TV film)
Něco tak podprůměrného natočit je děs.Jak někdo mohl tento film vůbec sponzorovat.Zavaleni nespadají ani do béčkových filmu.
16 blokov (2006)
Ve filmu je ideální poměr nejen napětí , ale i akcí a humoru.B. Willis v roli utrápeného alkoholika Jacka byl perfektní.Podle mě je to film , ke kterému se rádi opět vrátíte.16 bloků Vás pobavý.
Aeon Flux (2005)
Aeno Flux nabízí skvělou vizuální podívanou a dokonale natočené akční scény.Námět vychází z velmi vydařeného animovaného seriálu.
Batman začína (2005)
Další z dobře natočených Batmanů.Opět se vrací tajemná a temná atmosféra , která dodává kouzlo celému filmu.Už se těším na další pokračování.
Constantine (2005)
A Stormareův satan je opravdu štramák.Komiksový film , který mi připomíná více filmů najednou do sebe splácaných.K.Reeves v hlavní roli byl báječný.Nekuřte jinak přijdete do pekla !!!!!
Denník ľadovej princeznej (2005)
Jediný co mě bavilo na tomto filmu jsou krasobruslařské scény.Zato dávám jednu hvězdičku.
Diabolská svokra (2005)
Docela slušná pohodová komedie.Musela jsem se smát , když si tchýně a nevěsta dělali naschváli.Probudit se v držkách muselo být příjemné.