Recenzie (943)
Povozník smrti (1921)
Výtečný snímek z počátku dvacátých let, který využívá nových postupů, jako je např. dvojexpozice. Příběh o smrti je sice zajímavý, ale z dnešního hlediska již divákovi tolik nedá. Zejména po celou dobu čtyři hudební tóny dokolečka jsou ubíjející.
Mazlíček (1934)
Hugo Haas ve své neznámé poloze se svou nejznámější milenkou.
Magnólia (1999)
Tak tahle perla mě fakt nedostala. Tom Cruise jasně přehrává a je mi ještě odpornější než celá jeho scientologie. Jen závěr s padajícími žábami z nebe je fascinující, ale zbytek nenahradí.
Hitler: Vzostup zla (2003) (TV film)
Oproti Pádu Třetí říše mnohem horší film, který si jen snaží hrát na rekonstrukci Hitlerova vzestupu k moci. Výběr Roberta Carlyla byl špatný, snažil se přehrávat, nedokážu se s ním ztotožnit jako s Hitlerem. Kdyby dali Jimu Carrymu knírek, tak by ho ztvárnil věrohodněji...
Jedna ruka netleská (2003)
Macháček je možná dobrej herec, ale na scénařinu se měl vykašlat, aby to nedopadlo jako v tomto případě. Jedna hvězdička je za "milostnou scénu" Ivana Trojana a druhá za Ivana Trojana jako Hitlera.
Horem pádem (2004)
Hřebejk potvrdil sestupnou tendenci. Jedině scénka s Liškou zavřeným ve vězení byla dobrá, to je ale žalostně málo!
Dawsonov svet (1998) (seriál)
"Ale Dawsone, už spolu nemůžeme spát v jedný posteli, dospíváme, rostou nám chlupy, tam kde dřív nebyly" :-)
Ulica (2005) (seriál)
Nebojte, Nova má smlouvu na tuto sračku pro začátek na 12 let a pak pro velký úspěch exhumujou Radka Brzobohatýho a pojedou do roku 2050.
Pobrežná hliadka (1989) (seriál)
Jediné co se dalo hlídkovat byla Pamela Kozarson.
Freonový duch (1990)
Zajímavý film pro děti, pamatuji se, že ho shodou okolností dávali ten den, dokonce i přesně v tu dobu, kdy Vlastimil Brodský spáchal sebevraždu.