Recenzie (1 779)
Kuriér 4 - Reštart (2015)
Statham to není ani omylem,už jen napodobenina hitu,moc nebyvilo.
Vražda v Bielom dome (1997)
Po hodně dlouhé době jsem se zase podíval na slušnou napínavou standartní detektivku.
Čističi (2018)
Hodně zajímavý dokument natočený nestranně,aby jste si mohli sami udělat názor.
Muž se zprávou (2018)
Indonésie ten styl nezapře,průměrný akční film,ze začátku zdlouhavé vyprávění a pak nějaká ta akce.Kouknout a pustit z hlavy.
Parker (2013)
Stathamova oddechová akční jednohubka.
Leaving Neverland (2019)
Jednostranný dokument,kde někdo kdysi vypovídá pod přísahou,že se nic nestalo a najednou po x letech si vzpomene,že se tedy něco stalo.Dobře natočené a sestříhané,že jedno oko nezůstane suché.4 hodinová vize,na mě spíš dělá dojem,že asi někomu došli peníze a ta histerie,že kvůli tomuto dokumentu některá rádia stahují písničky MJ už mi připadá,jako přes čáru.Pravda je ale ta,že jestli to tak opravdu bylo nebo nebylo,se už asi nikdy nedozvíme.Každopádně tento dokument nic nezmění na velkém zážitku a davové histérii,když jsem ho viděl ze tří metrů v roce 1996 před hotelem InterContinental v Praze,to měl měl koncert na Letné.
La noche de 12 años (2018)
Zdlouhavý příběh a třech politicky uvězněných a jejich útrapách
Jumanji: Vitajte v džungli (2017)
Oddychové, na víkendové odpoledne je naprosto ideální.
Loajálnost nade vše (2018)
Drogový kartel napadne prozrazená zkorumpovaná jednotka,proto je založená nová speciální jednotka pro boj s drogami SENAD.Jednoduchý nenáročný příběh,trochu akce,na jedno zkouknutí.
Zemřít mladí (2019)
Asi spíš překvapení,že to nebyla vyloženě hovadina,které posledních pár let JCVD točí.